خدمات

محوطه سازی تخصصی استخر

Pool landscaping

 

محوطه سازی و محوطه سازی تخصصی استخر

سلام به همه همراهان عزیز خوش آمدید به خزرپول. در اینجا ما مطلبی را درباره‌ی محوطه سازی در باغ و ویلا و حتی منازل و محوطه سازی تخصصی استخر خودتون ارائه دادیم امیدوارم اطلاعات کافی را کسب کنید. 

حق همه انسان ها داشتن یک آرامش است که این آرامش رو میتوانید در خانه‌ی رویایی خودتون داشته باشید. بعد یک روز کاری پر مشغله یا یک هفته‌ی پر کار میتونید این آرامش رو به خونه‌ی خودتون با داشتن یک محوطه‌ی بسیار زیبا بیارید. میتونید این آرامش رو با داشتن یک استخر جذاب تجربه کنید.اجرای این استخر و محوطه سازی با تیم جوان خزرپول تجربه کنید.

محوطه سازی روح بخشیدن به خونه

محوطه سازی یکی از مهم ترین بخش های یک ساخت و ساز هست. الان در جامع ما کسب و کار ساخت و ساز، رونق زیادی دارد. برای ارتقا دادن این رونق دیرینه نیاز به یک خلاقیت جذاب است. حرفه‌ی ساخت و ساز تلفیق دو هنر، مهندسی عمرانی و معماری میباشد. ساختن یک برج یا ویلا کافی نیست. ساخت و ساز نیازمند یه روح زیبا و طراحی زیبا دارد. معماری و یا طراحی داخلی و حتی خارجی این زیبایی و روح دادن به ساخت و ساز را بر عهده دارد. حال که قدم اول که همان پذیرفتن روح دادن.به خانه را برداشتیم در راستای زیبا سازی بریم برای اقدمات بعدی تا با یک خونه‌ی حذاب رو به رو شیم.

نکات محوطه سازی تخصصی استخر و محوطه سازی 

برای اینکه یک محوطه زیبا داشته باشید از قبل باید زمینه‌ی آن را ایجاد کنید. بریم چندتا نکات مهم در محوطه سازی را بخوانیم.

شما میتوانید با دیدن استخرهای خزرپول این آرامش و زیبایی را با دیدن این عکس ها هم به دست بیاورید.

نکات زمینه‌ی محوطه سازی :

  1. برای داشتن محوطه‌ی زیبا در وهله‌ی اول باید طرح آن کشیده شود چون بعد ساختن نمیشود به محیط دست زد و طراحی دلخواه رو پیاده سازی کرد. پس بهتره که از قبل فکری برای محوطه‌ی دلخواه داشته باشیم. برای این طراحی هم اگر طرح خاصی هم مدنظر ندارید میتونید تو این زمینه به گروه طراحی خزرپول اعتماد کنید تا بهترین طراحی ها را با توجه به سلیقه و محیط شما ارائه کنیم.
  2. بعد مرحله اول شروع به ساختن مکان مورد نظر میکنیم و با توجه به طراحی های انجام شده فضای مورد نظر را هم در نظر میگیریم.
  3. بعد ساخت و ساز میرسیم به محوطه سازی.

زیبا سازی محوطه 

حال که زمینه‌ی لازم را برای محوطه خودمون فراهم کردیم. کار طراحی محوطه شروع میشه. در ساختن محوطه هم نکات زیادی هست که به معمار و طراح بستگی دارد. ولی نکاتی در زیبایی هست که ما به شما توضیح داده و انتخاب با شماست. در محوطه میشه از کلی زیبایی و کلی المان های طراحی استفاده کرد. اما همه این ها بستگی به سلیقه شما دارد. بریم یه چند مورد از محوطه های قشنگ رو برای شما توصیف کنیم.

محوطه سازی مدرن

 شما اگر طراحی مدرن دوست دارید در محوطه‌ی شما میشه از ایده های مدرنیته استفاده کرد مثلا از گیاه های سانسوریا ، لیندا و بامبو استفاده کرد که به شدت گیاه های زیبا و مدرن هستند علاوه بر آن فواید بسیاری هم دارند. یا مورد دیگر داشتن استخر کرب به همراه چراغ های RGB یا همون چراغ های رنگارنگ و طلایی که حالت لوکس به استخر شما میدهد و تلئلوی آب را در شب فوق العاده میکند.

محوطه لوکس یا همان محوطه لاکچری

مورد دیگر محوطه های لوکس هستند که بسیار مجلل هستند با استفاده از یک آلاچیق زیبا و شیشه‌ای و حتی استخر شیشه‌ای میشه این لوکس بودن رو دوبرابر کرد. علاوه بر این استخرهای زیبا میشه از مبلمان جذاب و لاکچری هم کنار همین استخر ها استفاده کرد. یه همچین محوطه‌ی لوکسی نیاز به یک زمین چمن برای بازی گلف و حتی یک میز تنیس هم میشه استفاده کرد تا کلکسیونی از تمامی فضاهای جذاب داشته باشید. با همه این ها داشتن یک پرده آب بسیار شیک میتونه فضای اون محیط رو دو چندان جذاب کنه.

دوستان عزیز میتونید برای دیدن این مبلمان جذاب به فروشگاه ما مراجعه کنید.

محوطه سازی سنتی

خب همونطور که میدونید ایران یکی از کشور های سنتی است. کلی از طراحی و ایده های جذاب وجود داره که مینونه یه فضای بسیار دلنشین و دنج برای شما به ارمغان بیاره. استفاده از یک آلاچیق سنتی با داشتن تخت خانوادگی و یک حوضچه میتونه این آرامش رو ایجاد کنه. میتونه این حوضچه رو به یک جوی آب زیبا تبدیل کرد تا جایی که ادامه داشته باشه. کنار این میشه یه باغچه پر از گل و گیاه درست کرد که اون حس طراوت و شادابی رو به شما القا کنه.

خب ما سعی کردیم یک توصیف چندان کمی رو برای شما انجام بدیم وگرنه کلی ایده و طرح و خلاقیت هست که میشه اجرا کرد و محوطه و خانه‌ی شما را به یک مکان کاملا حیرت انگیز تبدیل کرد. شما میتوانید با ارتباط با تیم طراحی خزرپول با بروز ترین متد طراحی روز دنیا آشنا شوید. خزرپول اینجاست تا بهترین ها را برای شما ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *