استخر

مزایا و معایب استخر آماده فایبرگلاس

مزایا و معایب استخر آماده فایبرگلاس| استخر فایبرگلاس| استخر پیش ساخته فایبرگلاس| خرید استخر آماده

مزایا و معایب استخر آماده فایبرگلاس

در سالهای اخیر استخر پیش ساخته از نوع فایبرگلاس بسیار ترند و محبوب شده است. این محصول هم مانند تمامی محصولات دنیا از مزایا و معایبی برخودار است. سوال اینجاست که (چه قانونی در طبیعت وجود دارد که هیچ چیز کامل و صد در صد مفیدی در دنیا وجود ندارد.) . در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب استخر آماده فایبرگلاس را بررسی کنیم.

مزایای استخر آماده فایبرگلاس چرا استخر فایبرگلاس؟

اصلی ترین مزایای استخر آماده فایبرگلاس عبارتند از :

  • سرعت اجرای بالا
  • هزینه کمتر نسبت به رقیب بتنی
  • آببندی قطعی
  • ترمیم آسان در صورت وقوع حادثه طبیعی
  • محصولی تست شده
  • نگهداری آسان تر نسبت به دیگر استخرها

سرعت اجرای بالا

در اجرای استخر بتنی ، از زمان امضای قرارداد در بهترین و کوچکترین حالت ممکن حداقل 45 روز طول میکشد تا استخر شما اجرا شود. در بهترین حالت! اما از زمانی که استخر آماده را سفارش دهید تنها با یک هفته بعد انتظار میتوانید از استخر خود استفاده کنید. این فوق العادست. پس استخر آماده ، همیشه برای شما آمادست.

هزینه کمتر نسبت به رقیب بتنی

برای اجرای استخر فایبرگلاس نیازی به میلگرد و مواد آب بندی نیست. مصرف بتن هم بسیار کاهش میبابد. پس با حذف این مخارج حداقل 35 درصد نسبت به استخر بتنی میتوانید استخر با کیفیت تری داشته باشید.

آببندی قطعی استخر فایبرگلاس

استخر خود را با خیال راحت در پشت بام و طبقات ساختمان اجرا کنید. یکی از مسائلی که در استخر از اهمیت بالایی برخوردار است، اطمینان از آب ببندی کامل استخر است. حتی وجود نشتی بسیار کم در استخر ، میتواند در سالهای طولانی باعث نشست زمین و در نهایت تخریب سازه‌های اطراف آن بشود. اما فایبرگلاس میتواند خیال شما را از این امر راحت کند. چرا از این ماده برای ترمیم استخرهای دیگر و ساخت قایق استفاده میشود.

ترمیم آسان در صورت وقوع حادثه طبیعی

ترمیم و تعمیر هر مجصولی در هنگام خرید باید بررسی شود. چرا که هر نوع محصولی در دنیا امکان خرابی در آن وجود دارد. نگران نباشید. استخر آماده فایبرگلاس بسیار ارزان و آسان ترمیم میشود.

محصولی تست شده

در طراحی استخر آماده ، ابتدا این محصول طراحی میشود و سپس در محیط های نرم افزاری مورد ارزیابی قرار میگیرد. سپس وارد تست های کارخانه‌ای میشود. در نهایت در منزل شما نصب میشود. شما ممکن است هزارمین نفری باشید که از یک طرح استخر استفاده میکنید. و این به معنی آن است که قبل از شما 999 نفر دیگر از این استخر استفاده کرده‌اند و رضایت کامل را دارند. زیرا قطعا هیچ کارخانه‌ای در میان انبوهی از شکایات ، به کار خود نمیتواند ادامه دهد. پس خیال شما راحت است که دقیقا از استخر مورد پسند شما قبلا در ویلاهای مختلف استفاده شده است.

معایب استخر آماده فایبرگلاس

قطعا از مزایای استخر پیش ساخته بسیار خوانده اید ، پس ادامه مطلب خزرپول را در خصوص مزایا و معایب استخر آماده فایبرگلاس را مطالعه کنید.

در حالت کلی معایب استخر آماده فایبرگلاس عبارتند از :

  • عدم امکان تولید به صورت سفارشی
  • عدم امکان تغییرات در ساختار استخر

عدم امکان تولید به صورت سفارشی

شاید شما دوست داشته باشید که از استخری مختص به خودتان و با طراحی ایده آل خودتان استفاده کنید! یکی از مزایایی که داخل همین مطلب از استخر آماده خواندید (محصولی تست شده) بود. یعنی شما ممکن است 1000 مین نفری باشید که از یک طرح استخر در حال استفاده هستید. اما این موضوع از همین جهت هم یک عیب حساب میشود. زیرا که شما میدانید از طرح استخر شما در ویلاهای دیگر هم نصب شده است.

این دیگر به عهده خودتان است که این موضوع را یک عیب و یا یک حسن قلمداد کنید.

عدم امکان تغییرات در ساختار استخر

استخر انتخابیتان داری 5 پله است؟ شما میخواهید بر روی استخر 6 پله داشته باشید؟ شرمنده شدیم. هیچ تغییری در بدنه استخر قابل انجام نیست. تنها تغییراتی که میتوانید داشته باشید ، تغییر در خصوص رنگ بدنه ، تعداد نازل ، تعداد فیتینگ ، تعداد نازل و تعداد و نوع چراغ است.

ابعاد استخر نیز قابل تغییر نیست و شما میتوانید تنها از میان ابعاد ارائه شده توسط استخر خزرپول انتخاب کنید.

البته خوشبختانه خزرپول در مقابل شما گزینه های زیادی برای انتخاب قرار داده است. ابعاد موجود در خزرپول شامل سایز 2×3 ، 2.5×4 ، 2.5×5 ، 3×6 ، 3×6.4 ، 3×7.5 ، 3×8 ، 3×9 ، 4×8 و 3.8×10 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *