استخر

خرید وان جکوزی

 خرید وان جکوزی فایبرگلاس 

یکی از شیک ترین و با دوام ترین جکوزی ها، از جنس فایبرگلاس است.وان جکوزی ها را میتوان برای امر درمانی، تفریحی به راحتی به صورت آماده، در کمترین زمان، تحویل و در محل مورد نظر نصب کرد.

قیمت وان جکوزی

بسیاری از افراد به دنبال وان جکوزی های بادی یا از این قبیل وان جکوزی ها برای یافتن قیمت پایین تر هستند. اما واقعیت این است که شما با پرداخت هزینه مناسب، از دوام و کیفیت بسیار بالاتری بهرمند میشوید. عوامل زیادی بر قیمت وان جکوزی فایبرگلاس دخیل است. زیرا میتوان امکانات متعددی به دلخواه روی وان جکوزی آماده نصب و تغییر داد. ابعاد و گنجایش فردی وان جکوزی از نظر جکوزی یک نفره، دو نفره و یا وان جکوزی چهار نفره بر تغییر قیمت بی تاثیر نیست. قیمت وان جکوزی آماده بسته به متعلقات و تجهیزات وان تغییر میکند مثل تعداد نازل پمپ ها فیلتر ها  سیستم تصفیه و گرمایشی مدل و طرح سرشیر ها و…

وان جکوزی خانگی

متناسب با فضایی که داخل خانه دارید باید اندازه و طرح وان جکوزی را انتخاب کنید. خزر پول وان جکوزی آماده که مناسب خانه یا ویلاهای شما هستند را  با طرح و ابعاد مختلف در فروشگاه وان جکوزی خزرپول در معرض دید مشتریان قرار داده تا با سهولت و اطمینان خاطر وان جکوزی مورد نظر خود را در ابعاد و طرح مختلف انتخاب و در صورت علاقه با بازدید حضوری کارگاه و کادر مجرب خریداری کنند.

فواید وان جکوزی :جکوزی برای چی خوبه؟

درمان گرفتگی عضلانی

بعد از فعالیت سنگین و ورزش، احتمال گرفتگی عضلات وجود دارد . در وان جکوزی خانگی به دلیل تعبیه شدن جت ها و نازل های آب گرم و ماساژ عضلانی باعث تسکین درد ناشی از گرفتگی عضلات است.

رفع اضظراب و کاهش استرس: ریلکس کردن با وان جکوزی

افزایش تنش های روزمره و اضطراب ناشی از فشار کار در روز باعث بی خوابی و مشکات پوستی هستند.

آرامبخش درد های مفصلی: جکوزی طبی، جکوزی درمانی

از نظر پزشکی درد غیر قابل تحمل زانو، کمر و استخوان ها با فشار آب گرم در وان جکوزی به مقدار زیاد قابل تسکین و درمان است.

کالری سوزی: چربی سوزی، وان جکوزی برای لاغری سریع در منزل

از نظر محققان یک ساعت استراحت در وان جکوزی خانگی و به دنبال آن نیم ساعت پیاده روی موجب سوراندن انبوهی از کالری های جمع شده در طول این زمان است.

کمک به درمان بیماری قلبی، عروقی

فشار آب در وان جکوزی با کاهش فشار خون و در نهایت رسیدن به آرامش با کمک به باز شدن شریانات به درمان بیماری های قلبی کمک میکند و در افرادی که فشار خون و کم تحرکی دارند مانع سکته قلبی است.

خواص درمانی وان جکوزی در افراد مبتلا به دیابت: درمان دیابت

در تحقیقات به دست آمده در ارتباط با افراد مبتلا به دیابت و استفاده از جکوزی خانگی به دست آمده است که استفاده مرتب و روزانه از وان جکوزی خانگی می تواند ترشح انسولین را در بدن تحریک کند و این بیماری را تا حدی قابل کنترل کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *